I. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji Sprzedawcy dotyczącej zawartej Umowy pod adresem e-mail: biuro@autobox.net.pl i przesłanie w formie pisemnej na adres:
Auto BOX ul. Mieszka I-go 8C lok.2, 15-054 BIAŁYSTOK.
II. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (wymiana towaru, zwrot pieniędzy),
- dowód zakupu (oryginał lub kopia paragonu lub kopia faktury),
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - opis wady/usterki, wyniki badań, opinia warsztatu,
- potwierdzenie montażu części w zakładzie mechaniki pojazdowej/ASO (pieczęć firmowa wraz z podpisem i numerem telefonu lub rachunek/faktura) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.
III. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
IV. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu i ww dokumentacją
V. Termin ustosunkowania się sprzedającego do reklamacji to 14 dni od dnia otrzymania prawidłowego wypełnionego formularza wraz z produktem.
VI. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
VII. Wnioski, w których brak odpowiednich dokumentów lub dane będą niepełne skutkować mogą wydłużeniem czasu rozpatrzenia reklamacji lub jej odrzuceniem.
Wzór wniosku reklamacyjnego do pobrania